28 Ağustos 2016 Pazar

Depresyon ve 2 Aldatılma; Zafer yine de benim!

Çok uzun zaman oldu yazmayalı.
Çünkü tüm enerjim nefes alabilmeme ancak  yetiyordu belki...

En son yazdığım döneme baktım da hayatım ne çok değişmiş. Pembe diziden farkı yok yaşadıklarımın...

Depresyonda olduğumu kabullenip tedaviye başladığım dönemlerdi... O zamanlar hayatımda olan sevgilim aynı dönemde beni terk etmeyi uygun görmüştü, ilaçla falan değişeceğime inanmıyordu...
Hatta hiç vakit kaybetmeden hayatına kaliteden eser bulunmayan bir çocuk aldı.
Komik yanı da birbirlerini öyle çabuk benimsediler ki, yeni sevgilisi hiç çekinmeden benim psikolojik sorunlarım ve kullandığım ilaçlarla dalga geçebiliyordu...
Seda Sayan'dan alıntılar yaparak da kalitesini ortaya koyuyordu...
Tabii ki muhattabım dahi almamıştım.
Fakat bunlara izin verilmesini de sindirmem çok zaman aldı. Kendime kızdım hayatıma aldığım insanların kalitesizliğine bakarak...

Tüm bunların ardından da başka trajik bir ilişki yaşadım...Başka bir yazımda bahsedeceğim...

Bir yıl içinde 1 tane çok ağır bir depresyon tedavi süreci, iki aldatılma hikayesi ve 40'tan fazla yatak hikayesi biriktirdim.

Her yaşadığımı atlatabilmek adına daha fazla kalabalıklara girdim, farketmeden daha çok yalnızlaştım...

Şimdi ise elimde tek bir zafer var... Artık öfke nöbetlerim veya depresyonum yok.. Kocaman bir yalnızlığım ve tükenmişliğim var yalnızca...

Yine de en son gözyaşlarıyla yazı yazarken burada, şimdiyse ifadesizliğimle var oluyorum...

En güzeli de canımı yakan herkesi bir şekilde geride bırakabilmişken, onların hala benden izler taşıdığını ve bir çok şeyi atlatamadıklarını biliyorum...

Vicdanım rahat.

Yeniden buradayım, bekleyin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder